petek, 4. januar 2008

Fotke




Maorska predstava in en luškan maorček.










Štiri cvetke...








Hvala Božiček.








Čudna stvar, perje ima in modra je...










Jupi, novi magnetki za moj hladilnik.











Sem velikega spekel, a ne?










Ups, saj ne vohunim za Božičkom.










Nič ne vem, ta darila so bila kar sredi sobe;)








Dragi moji...










Lačen sem!










Mojstri pri delu. Mnjami, meni se pa sline cedijo.







Maorske poslikave so nas stale skoraj življenja. Bikeci so kar napadalna bitja:)






Božiček, letos sem bila zelo pridna...







1 komentar:

Anonimni pravi ...

Bil je že čas, da pridete! Ni dosti, da MISLITE na dvoživke (in domovino) treba je prijavljat projekte (MOL), hodit na sestanke, it v službo, plačevat davke...
:-)

alienka